Rampa de egalizare Telesco

bbbl bbbr
Rampa_egalizare_Telesco_3.jpg
Rampa_egalizare_Telesco_4.jpg
Rampa_egalizare_Telesco_5.jpg
Rampa_egalizare_Telesco.jpg
Rampa_egalizare_Telesco_1.jpg
Rampa_egalizare_Telesco_2.jpg

Rampa de egalizare Telesco de la Angel Mir echipata cu sistem hidraulic pentru actionarea automata este folosita in medii cu activitati de manipulare a marfurilor in spatii comerciale, depozite, supermarket-uri, spatii cu conditii special de depozitare, etc. Pana telescopica din dotarea rampei de egalizare creste fluenta manevrelor prin adaptarea la diferentele de nivel la incarcare – descarcare, reducand astfel timpul de manipulare al marfii. Este conectarea ideala intre spatiul de depozitare sau livrare al marfurilor si vehicul. Functia telescopica a penei regleaza distantele variabile de andocare realizand astfel o conectare sigura intre rampa de incarcare si vehicul.

Caracteristici tehnice:

  • Construita din rame otel, sudate cu profile de consolidare adaptate la diverse sarcini portante, platformele sunt realizate din otel antiderapant de grosime 7 mm;
  • Lungime pana telescopica 700-1000 mm, grosime de 15 mm;
  • Latime standard: 2000 mm;
  • Capacitate standard 60 kN (6 t);
  • Mecanism electrohidraulic cu trei valve ce actioneaza doi cilindri. Un cilidru ationeaza ridicarea rampei iar al doilea cu functia de glisare inainte-inapoi a penei telescopice; curent de operare 380V;
  • Unitate de control 24V, grad protectie IP 54, comanda actionare tip ‘om mort’;
  • Presiunea maxima pompa – 200 bar.

Optional:

  • Varianta din inox, otel zincat sau combinat;
  • Interconectare cu usa sectionala sau alte accesorii ale rampei de incarcare;
  • Tampoane anticoliziune speciale;
  • Varianta Telesco Van Truck – rampa special conceputa pentru diferentele de latime a vehiculelor folosind o pana telescopica de dimesiuni variabile selectabile din panoul de control.

Domenii de utilizare: Recomandata in cazurile unde izolarea termica este importanta – permite inchiderea usii sectionale in fata rampei care ramane in interiorul cladirii; ideala pentru situatia incarcarii / descarcarii prin lateralul camionului.